Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


PR

Westander lägger ned "Hetast i Almedalen"

Pr-byrån Westander väljer att lägga ned priset "Hetast i Almedalen".

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Publicerad: 02 Februari 2018, 08:32
Uppdaterad: 13 April 2018, 14:03

Ämnen i artikeln:

WestanderAlmedalen

Patrik Westander.

Sedan 2007 har pr-byrån Westander delat ut priset "Hetast i Almedalen" under Almedalsveckan. Priset har gått till de aktörer som lyckats bäst med att få ut sina budskap.

Nu väljer Westander att lägga ned priset.

– Man ska sluta när man är på topp. Hetast i Almedalen har sedan lanseringen 2007 blivit Almedalsveckans mest etablerade utmärkelse och vi vill förnya oss, säger Patrik Westander, vd på Westander, i en kommentar.

En jury bestånde av ledamöter från ideella organisationer, media och näringsliv har under åren varit med och utsett vilken aktör som är "Hetat i Almedalen".

– När priset lanserades var Westander en mindre och relativt okänd byrå med stort fokus på Almedalen. I dag har vi ett väl etablerat varumärke och ett betydligt bredare pr-erbjudande, avslutar Patrik Westander.

Ämnen i artikeln:

WestanderAlmedalen

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.