Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



PR

Prime blev "Creative PR Agency of The year"

Publicerad: 27 Oktober 2016, 13:04
Uppdaterad: 27 Oktober 2016, 13:04

Tog hem vinsten i "The Holmes Reports" prestigefyllda tävling.


Ämnen i artikeln:

Prime PRSabre Awards

Den 27:e oktober stod det klart att Pr-byrån Prime tagit hem vinsten i kategorin Creative PR Agency of the Year, på Global SABRE Awards, som hölls i Miami.

– Givetvis är vi oerhört glada. Vår målsättning är att kontinuerligt röra oss mot större affärskontexter och högre innovationsgrad, Att utmärkas som Global Creative PR Agency of the Year är ett tecken på att det går åt rätt håll, säger Frida Dahlgren, byråchef på Prime i ett pressmeddelande.

Global SABRE Awards, som organiseras av The Holmes Report, är en av världens största kommunikationstävlingar och utser de bästa PR-kampanjerna från det föregående året.

De vinnande bidragen kommer från hela världen och består av vinnande kampanjer i SABRE Awards regionala tävlingar, som korats i 60 länder.

Janne Naess

Bildredaktör, fotograf och reporter

janne.naess@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Prime PRSabre Awards

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.