Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



PR

Livsmedelsverket väljer pr-byråer

Publicerad: 25 Juni 2014, 06:21
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:34

Oakriver, Reformklubben och Intellecta blir Livsmedelsverkets nya byråer, efter en upphandling.


Ämnen i artikeln:

IntellectaReformklubben

Myndigheten har upphandlat totalt tre byråer för pr och opinionsbildning.

– Att vinna just den här upphandlingen känns extra roligt och utmanande eftersom Livsmedelsverket spelar en nyckelroll i de branscher och fokusområden som vi valt att arbeta inom, säger Ulrika Ekström, vd på kommunikationsbyrån Oakriver, som är en av de vinnande byråerna, i ett pressmeddelande.

Pr-tjänsterna handlar bland annat om att vara bollplank i kommunikationsstrategiska frågor med möjlighet att "hyra" en kommunikationstrateg.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

IntellectaReformklubben

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.