Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



PR

Leksandsknäcke till JMW

Publicerad: 13 September 2016, 11:53
Uppdaterad: 13 September 2016, 12:22

Leksands knäckebröd har valt JMW som ny pr-partner. Byrån ska hjälpa till att lyfta hållbarheten i varumärket.


Ämnen i artikeln:

JMW

– Vi sökte en byråpartner som både förstår vår historia och som samtidigt vågar utmana oss. Att valet föll på JMW har mycket med deras långa erfarenhet inom hållbarhetskommunikation att göra, säger Annika Sund, marknadschef på Leksand Knäckebröd, i ett pressmeddelande, säger Annika Sund.

Leksands knäckebröd har funnits sedan 1800-talets början och har drivits av en familj i sex generationer. JMW:s uppdrag blir både att lyfta fram traditionen i varumärket, och koppla ihop det med entreprenörskap och innovation.

Kundansvarig blir Malou Rönnmark.


Ämnen i artikeln:

JMW

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev