Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



PR

KappAhl är Eurovisions nationella partner

Publicerad: 4 Maj 2016, 12:21
Uppdaterad: 4 Maj 2016, 12:21

KappAhl gör specialdesignad schlagerkollektion.


Ämnen i artikeln:

Eurovison Song ContestKappahl

Den 14 maj går Eurovisionfinalen av stapeln i Stockholm. KappAhl är den nationella partnern för eventet och kommer att delta och synas under stora delar av musikfesten.

Diverse Eurovision-kändisar kommer att synas på KappAhls webb-tv som börjar visas 5 maj. Man får bland annat följa med bakom kulisserna.

KappAhl delar även ut galgar med Eurovisionfärgerna.

I Kungsträdgården, Eurovision village, kan besökare komma till KappAhls tält där de kan göra egna filmer och tävla om biljetter till festivalen. KappAhl erbjuder även sina kunder en specialdesignad festkollektion som är inspirerad av festivalen.

– För kunderna betyder Eurovision mycket. Vår målgrupp är familjen och familjen samlas kring ett event om detta. Samtidigt är det spännande för personalen att det händer något utöver det vanliga. Det är viktigt att göra annorlunda saker men det känns bra och det skapar bra energi och engagemang runt detta. Vi ska göra vårt yttersta för att bidra till den folkfest som Eurovision är, säger KappAhls marknadsdirektör Joakim Holmstrand.

 

Ebba Elfstrand


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev