Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


PR

Jung och MSL bäst i världen

Två svenska byråer finns med när Sabre Awards utser världens 50 bästa pr-kampanjer.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Publicerad: 25 September 2014, 06:00
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:27

Ämnen i artikeln:

Jung Relations

De svenska vinnarna är Jung Relations, med Volvo-kampanjen "The unbranded launch", och MSL Stockholm maratonsändning för Comedy Central, där komikerna Martin Soneby och Petter Bristav satt instängda i ett dygn och tittade på kanalen.

Båda kampanjerna har tidigare prisats i Sabre Awards för Europa, Mellanöstern och Asien. När tävlingen, arrangerad av The Holmes Report, nu sammanfattar årets regionala tävlingar hamnar Jung och MSL Stockholm på listan över världens 50 bästa pr-kampanjer.

"Detta är de 50 bästa pr-kampanjerna i världen förra året, utvalda från över 5 000 tävlande bidrag till de regionala Sabre-tävlingarna, och representerar därmed det bästa av det bästa i vår bransch", skriver The Holmes Reports grundare Paul Holmes i sitt gratulationsmejl till vinnarna.

Ämnen i artikeln:

Jung Relations

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.