Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag13.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Jung och MSL bäst i världen

Publicerad: 25 September 2014, 06:00
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:27

Två svenska byråer finns med när Sabre Awards utser världens 50 bästa pr-kampanjer.


Ämnen i artikeln:

Jung Relations

De svenska vinnarna är Jung Relations, med Volvo-kampanjen "The unbranded launch", och MSL Stockholm maratonsändning för Comedy Central, där komikerna Martin Soneby och Petter Bristav satt instängda i ett dygn och tittade på kanalen.

Båda kampanjerna har tidigare prisats i Sabre Awards för Europa, Mellanöstern och Asien. När tävlingen, arrangerad av The Holmes Report, nu sammanfattar årets regionala tävlingar hamnar Jung och MSL Stockholm på listan över världens 50 bästa pr-kampanjer.

"Detta är de 50 bästa pr-kampanjerna i världen förra året, utvalda från över 5 000 tävlande bidrag till de regionala Sabre-tävlingarna, och representerar därmed det bästa av det bästa i vår bransch", skriver The Holmes Reports grundare Paul Holmes i sitt gratulationsmejl till vinnarna.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Jung Relations

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.