Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



PR

Jung och MSL bäst i världen

Publicerad: 25 September 2014, 06:00
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:27

Två svenska byråer finns med när Sabre Awards utser världens 50 bästa pr-kampanjer.


Ämnen i artikeln:

Jung Relations

De svenska vinnarna är Jung Relations, med Volvo-kampanjen "The unbranded launch", och MSL Stockholm maratonsändning för Comedy Central, där komikerna Martin Soneby och Petter Bristav satt instängda i ett dygn och tittade på kanalen.

Båda kampanjerna har tidigare prisats i Sabre Awards för Europa, Mellanöstern och Asien. När tävlingen, arrangerad av The Holmes Report, nu sammanfattar årets regionala tävlingar hamnar Jung och MSL Stockholm på listan över världens 50 bästa pr-kampanjer.

"Detta är de 50 bästa pr-kampanjerna i världen förra året, utvalda från över 5 000 tävlande bidrag till de regionala Sabre-tävlingarna, och representerar därmed det bästa av det bästa i vår bransch", skriver The Holmes Reports grundare Paul Holmes i sitt gratulationsmejl till vinnarna.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Jung Relations

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev