Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



PR

Jung-grundare bland pr-världens främsta innovatörer

Publicerad: 13 September 2016, 09:09
Uppdaterad: 13 September 2016, 09:53

En av två svenskar på The Holmes Reports topplista över innovatörer i pr-branschen.


Ämnen i artikeln:

Jung

Det är The Holmes Report som varje år listar 25 individer ”formar hur påverkan och engagemang kommer att se ut i morgon”.

Två svenskar är med på årets lista: Jonas Sevenius, kreativ strateg på Jung Relations och en av byråns grundare, och Jimmy Larsson, Jimmy Larsson, kommunikationschef Raoul Wallenberg Academy.

Jonas Sevenius hyllas bland annat för Jungs "Unbranded"-kampanj för Volvo och för att han "bidragit till att göra Jung Relations till en av de mest kreativa byråerna på en av världens mest kreativa kommunikationsmarknader".

– Den här utmärkelsen uppmärksammar så klart hela den innovativa kraft som finns på Jung – och hos våra uppdragsgivare. Samtidigt måste jag säga att juryn har gjort ett himla bra jobb, säger han om utnämningen.

Jimmy Larsson finns med på listan för sin förmåga att hantera rasism och moral på nätet.


Ämnen i artikeln:

Jung

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev