Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


PR

Jung är Årets varumärkesbyggare

Jungs Blocket-kampanj vinner guld som Årets varumärkesbyggare.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Publicerad: 20 November 2014, 19:40
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:21

Ämnen i artikeln:

JungSpinn 2014

Årets varumärkesbyggare är en av fyra nya kategorier i årets upplaga av Spinn.

Jung vinner guldet tillsammans med Ethos för kampanjen "Blocket för miljön" för Blocket.

Silvret gick till Rättviseförmedlingen för kampanjen "Mångfaldsförmedlingen".

De övriga nominerade var:

Cohn & Wolfe Stockholm med Carlsberg Non Alcoholic för Carlsberg Sverige

FamiljenPangea med Ingenjörskonst finns i det du älskar för KTH

Rättviseförmedlingen med Mångfaldsförmedlingen för Rättviseförmedlingen

Ämnen i artikeln:

JungSpinn 2014

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.