Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


PR

Jajja väljer Andréasson

Efter en längre tids dialog har nu Jajja valt Andréasson PR, som ska hjälpa sökoptimeringsföretaget att stärka sitt varumärke.

Ardalan Samimi


Publicerad: 11 November 2010, 13:15
Uppdaterad: 06 December 2015, 15:32

Ämnen i artikeln:

Andréasson PR

– Jajja är en stor organisation, med stor kunskap kring sitt område, och vill nu komma ut och berätta det. De vill etablera sig som den som är bäst på sök helt enkelt, säger Petter Andréasson, vd på Andréasson PR.

Pr-byrån kommer att arbeta med att få ut Jajja att synas i medier och visa på sökoptimeringens betydelse för dagens företag.

– Sök är i dag en otrolig viktig sak för företag och deras varumärke. Det gäller att synas, och att komma fram, säger Petter Andréasson, som menar att många konsumenter i dag använder sig av sökmotorer för att hitta information gällande produkter och tjänster.

Pr-konsulterna Michael Jäderholm och Charlotta Wennerström kommer att arbeta med Jajja.

Ämnen i artikeln:

Andréasson PR

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.