Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Heinz väljer pr-byrå

Publicerad: 30 November 2010, 12:19
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:29

Ketchuptillverkaren Heinz har upphandlat pr-byrå. Valet föll på Prat PR.


Ämnen i artikeln:

JungPrat PR

Prat PR fick uppdraget efter en pitch där sju byråer deltog. Uppdraget gäller Sverige, Danmark, Finland och Norge och omfattar även varumärket HP Sauce. 

– Vi på Heinz är otroligt glada över att inleda ett samarbete med Prat PR. Vi fick bra personkemi med teamet på byrån och ser fram emot att utveckla vårt pr-arbete tillsammans med dem, säger Heinz marknadschef Sophie Reitz-Elvefors i ett pressmeddelande.

Heinz har tidigare jobbat med Jung Relations.

Prat PR:s arbetsgrupp:

Victoria Waltari Nyberg, kundansvarig

Hannes Hultcrantz, projektledare

Ebba Göranzon, projektledare

Johanna Westin, juniorkonsult

Martin Schori

Ämnen i artikeln:

JungPrat PR

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.