Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Guld till Burson-Marsteller

Publicerad: 20 November 2014, 19:36
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:21

Vinner Spinnguld för Årets samhällsinformation.


Ämnen i artikeln:

Spinn 2014Burson-Marsteller

Burson-Marsteller vinner guld för kampanjen #Backie för hudcancerorganisationen Euromelanoma, med syfte att få fler att kolla sina leverfläckar.

Silvret gick till Familjen Pangea för "The Robot Project" för KTH.

ANR BBDO:s "Like a Swede" för TCO var den tredje nominerade kampanjen i samhällskategorin.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Spinn 2014Burson-Marsteller

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.