Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

GP väljer Narrow

Publicerad: 5 November 2013, 11:45
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:57

Efter sju år med Gadd väljer nu Göteborgsposten ny relationsbyrå i Narrow.


– Vi behövde få in lite ny energi för att bemöta de nya digitala utmaningarna, säger Charlotte Odbjer, marknadschef på GP till Dagens Media.

Samarbetet syftar till att utveckla relationen till både befintliga och nya kunder.

– Exakt hur samarbetet med Narrow kommer se ut, rent praktiskt, vet vi inte än. Vi håller på att titta över våra målgrupper, det är sju år sedan sist så mycket har hänt sedan dess, säger hon.

GP är mitt uppe i en omstrukturering där de ska ingå i affärsområdet Stampen Local Media Group, som förväntas vara färdigt 1 januari 2014.

 

Gustav Thunander

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.