Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag20.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Dressmanns marknadsdirektör slutar

Publicerad: 31 Januari 2011, 07:28
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:23

Dressmanns globale marknadsdirektör Thomas Behring lämnar sin tjänst, kan dagensmedia.se avslöja.


Som dagensmedia.se tidigare har berättat ska Dressmann relanseras med en ny logga och ett nytt butikskoncept i februari.

I samband med detta gick man också ut brett i en ny stor kampanj tillsammans med rocklegendarerna Rolling Stones.

– Vi går alltid tungt och tror att vår vanliga budget håller för den här satsningen. Men vi har aldrig tidigare gått ut så här hårt, har Thomas Behring tidigare sagt om lanseringen.

Nu lämnar Thomas Behring alltså sin tjänst som global marknadschef.

Niklas Holmström, Sverigechef på Dressmann bekräftar att Thomas Behring slutar, men hänvisar till Nina Ruud, informations- och marknadskoordinator i Norge för ytterligare kommentarer.

Dagensmedia.se har sökt Thomas Behring och Nina Ruud.

Dante Thomsen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.