Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Medier

Nytt nummer ute – vi djupdyker i Oatly

Här är innehållet i Dagens Media nummer 18, 2017.


Publicerad: 11 Oktober 2017, 05:30
Uppdaterad: 06 November 2017, 19:19

Ämnen i artikeln:

Dagens Media

I det nya numret av Dagens Media bjuds det på en stor special om Oatlys varumärkesresa. Med gnäggande karaktärer och uppmaningar att "googla mjölk" skapar uppstrickaren kommunikation som tar för sig. Nu tar sig Oatly an nästa stötesten – skolmjölken. 

Dessutom har vi träffat Bella Goldman, som i den nyskapade rollen som strategi- och kommunikationschef ska få Lidl att prata med en enhetlig röst.

Mer ur innehållet:

  • Bonnier News och Schibsted lanserar var sitt ekonomiprogram – med samma namn
  • Affärstitlar ökar trots att tidskrifter tappar totalt sett
  • En blick in i framtiden när Dagens Media bevakar DMA-konferensen i New Orleans, USA
  • Digrammet: Kundernas förtroende för de svenska bankerna
  • Experten svarar: "Så lockar du digitala prenumeranter"

Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.