Nytt nummer ute – vi djupdyker i Oatly

2017-10-11 07:30  

Här är innehållet i Dagens Media nummer 18, 2017.

I det nya numret av Dagens Media bjuds det på en stor special om Oatlys varumärkesresa. Med gnäggande karaktärer och uppmaningar att "googla mjölk" skapar uppstrickaren kommunikation som tar för sig. Nu tar sig Oatly an nästa stötesten – skolmjölken. 

Dessutom har vi träffat Bella Goldman, som i den nyskapade rollen som strategi- och kommunikationschef ska få Lidl att prata med en enhetlig röst.

Mer ur innehållet:

  • Bonnier News och Schibsted lanserar var sitt ekonomiprogram – med samma namn
  • Affärstitlar ökar trots att tidskrifter tappar totalt sett
  • En blick in i framtiden när Dagens Media bevakar DMA-konferensen i New Orleans, USA
  • Digrammet: Kundernas förtroende för de svenska bankerna
  • Experten svarar: "Så lockar du digitala prenumeranter"

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt