Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medier

Nytt nummer ute: Tema – kriskommunikation

Publicerad: 22 Juni 2016, 07:45
Uppdaterad: 29 Juni 2016, 09:06

Här är innehållet i Dagens Media nummer 12, 2016.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Sista utgåvan av Dagens Media före sommaren har tema kriskommunikation. Ta del av och lär dig av hur Fritidsresor, Röda Korset och Carema hanterat sina kriser och hur de rustar sig för framtiden. Dessutom ger en expert på kriskommunikation dig de viktigaste verktygen för hur du ska hantera kommunikationen kring en kris.

Du får även möta Bonniers koncernchef Tomas Franzén i en längre intervju där han bland annat berättar om det digitala magplasket när hans ”Viaplaydödare” nyligen skrotades – och sin syn på mediekoncernens framtida strategi.

Nästa utgåva av Dagens Media kommer ut 17 augusti 2016.

Men dessförinnan möts vi både i Cannes och i Almedalen!

 

Mer ur innehållet i #12, 2016:

JCDecaux får mätkritik efter lanseringen av Digisize

Starcom ska kartlägga kunderna både online och i butik

Nästa steg för programmatic – print

Gästkrönika av Brit Stakston: ”Almedalen fyller en viktig roll”

Almedalens höjdpunkt – DJ-battle

Diagrammet: Piloternas strejk får SAS att rasa

Sista delen i Erik Modigs effektskola: Tio steg som ger dig ökad effekt

Experten svarar: Så når du ut under sommaren

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.