Nytt nummer ute – stor special om krisande H&M

2018-01-31 07:00  

Här är innehållet i Dagens Media, nummer 2.

I det nya numret av Dagens Media har reporter Amanda Törner träffat en av världens mest inflytelserika stylister och kostymörer – Bea Åkerlund – för att prata kreativitet. Hon är även aktuell med en exklusiv kollektion för svenska möbeljätten Ikea.

I en stor special djupdyker vi även i varumärket och företaget H&M. Med reklamskandaler, vikande försäljning och börsfall blir H&M:s varumärke mer och mer naggat i kanterna. Samtidigt ställer sig expertena frågande till klädjättens oförmåga att kommunicera med medierna.

Mer ur innehållet:

  • Annonsörernas interna medieköp sätter press på byråerna.
  • Nyhetsallianser ska locka ny publik.
  • "Du riskerar att missa en stor målgrupp om du bara går i sociala medier".
  • Diagrammet: Netlix ökar antalet betalande abonnenter.
  • Experten svarar: Så hanterar du Facebooks förändrade algoritm.

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt