Nytt nummer ute – stor special om krisande H&M

Här är innehållet i Dagens Media, nummer 2.

I det nya numret av Dagens Media har reporter Amanda Törner träffat en av världens mest inflytelserika stylister och kostymörer – Bea Åkerlund – för att prata kreativitet. Hon är även aktuell med en exklusiv kollektion för svenska möbeljätten Ikea.

I en stor special djupdyker vi även i varumärket och företaget H&M. Med reklamskandaler, vikande försäljning och börsfall blir H&M:s varumärke mer och mer naggat i kanterna. Samtidigt ställer sig expertena frågande till klädjättens oförmåga att kommunicera med medierna.

Mer ur innehållet:

  • Annonsörernas interna medieköp sätter press på byråerna.
  • Nyhetsallianser ska locka ny publik.
  • "Du riskerar att missa en stor målgrupp om du bara går i sociala medier".
  • Diagrammet: Netlix ökar antalet betalande abonnenter.
  • Experten svarar: Så hanterar du Facebooks förändrade algoritm.

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.

Publicerad 2018-01-31 06.00Uppdaterad 2018-01-31 13.13

Ämnen i artikeln: