Medier
Nytt nummer ute – stor special om gigekonomin
Publicerad: 13 september 2017, 05:59
Uppdaterad: 13 september 2017, 06:02
Här är innehållet i Dagens Media nummer 16, 2017.
I det nya numret av Dagens Media tar vi ett grepp om hur den växande gigekonomin gör entré i mediebranschen, och hur en rad startups vill stöpa om marknads- och säljavdelningarna.
Dessutom har vi träffat Jonas Lindberg Nyvang, global marknadschef på Björn Borg, som berättar hur han maxar effekten av storfilmen "Borg".
Mer ur innehållet:
- Star tillväxt för sök i Sverige – här är de dyraste orden.
- Clear Channel lanserar "Flex" – ett system för programmatiska köp av digital reklam utomhus
- Diagrammet: Här är progammen i linjär-tv som samlar flest tittare
- Experten svarar: Så lyckas du bli en framgångsrik influencer
- Backspegeln: Hur gick det med Ratists katalog?