Nytt nummer ute – stor special om gigekonomin

2017-09-13 07:59  

Här är innehållet i Dagens Media nummer 16, 2017.

I det nya numret av Dagens Media tar vi ett grepp om hur den växande gigekonomin gör entré i mediebranschen, och hur en rad startups vill stöpa om marknads- och säljavdelningarna.

Dessutom har vi träffat Jonas Lindberg Nyvang, global marknadschef på Björn Borg, som berättar hur han maxar effekten av storfilmen "Borg".

Mer ur innehållet:

  • Star tillväxt för sök i Sverige – här är de dyraste orden.
  • Clear Channel lanserar "Flex" – ett system för programmatiska köp av digital reklam utomhus
  • Diagrammet: Här är progammen i linjär-tv som samlar flest tittare
  • Experten svarar: Så lyckas du bli en framgångsrik influencer
  • Backspegeln: Hur gick det med Ratists katalog?

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt