Nytt nummer ute – stor special om gigekonomin

Här är innehållet i Dagens Media nummer 16, 2017.

I det nya numret av Dagens Media tar vi ett grepp om hur den växande gigekonomin gör entré i mediebranschen, och hur en rad startups vill stöpa om marknads- och säljavdelningarna.

Dessutom har vi träffat Jonas Lindberg Nyvang, global marknadschef på Björn Borg, som berättar hur han maxar effekten av storfilmen "Borg".

Mer ur innehållet:

  • Star tillväxt för sök i Sverige – här är de dyraste orden.
  • Clear Channel lanserar "Flex" – ett system för programmatiska köp av digital reklam utomhus
  • Diagrammet: Här är progammen i linjär-tv som samlar flest tittare
  • Experten svarar: Så lyckas du bli en framgångsrik influencer
  • Backspegeln: Hur gick det med Ratists katalog?
Publicerad 2017-09-13 05.59Uppdaterad 2017-09-13 06.02

Dela artikeln: