Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medier

Nytt nummer ute – stor mätspecial

Publicerad: 1 mars 2017, 07:00
Uppdaterad: 2 mars 2017, 12:22

Här är innehållet i Dagens Media nummer 4, 2017.


Aldrig har det varit så svårt att utvärdera reklamköp – trots att allt mer går att mäta. I det senaste numret av Dagens Media gör vi en djupdykning i den uppsjö av valutor och mätningar som finns, och pratar med de aktörer som nu tar krafttag för att rensa upp på området.

Dessutom svarar mediebyråernas experter på vilka de största utmaningarna för 2017 är, och några av Sveriges största marknadsförare ger svar på hur de ser till att de får vad de betalar för.

Maria Höglund och Malou Sjörin berättar om SJ:s nya reklamkoncept i syfte att förmänskliga varumärket.

Mer ur innehållet:

  • Tre bjässar omsätter 60 miljarder kronor – här är deras största utmaningar
  • Mats Qvibergs plan för Metro och Realtid. "Hetaste digitala mediehuset"
  • Krönika: "Insikt – ett av de mest misshandlade orden"
  • Intervju med Maria Höglund och Malou Sjörin som ska göra SJ älskvärt.
  • Del 3 av 13 i handelsforskarnas Erik Modigs och Jonas Collianders serie om politisk kommunikation
  • Experten svarar: Så når du ut till olika subkulturer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News