Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medier

Nytt nummer ute – stor influencer-special

Publicerad: 8 December 2016, 13:06
Uppdaterad: 15 December 2016, 08:05

Här är innehållet i Dagens Media nummer 21, 2016.


Ämnen i artikeln:

Dagens MediaSandra BeijerInfluencer marketingStampen

Träffar du rätt kan du skapa en kanal byggd på genuint engagemang. Allt fler vill testa – samtidigt är influencer marketing en omogen bransch fylld med utmaningar.

I nya numret av Dagens Media djupdyker vi i ett av årets mest omdiskuterade medieval, och träffar en av Sveriges största influencers Sandra Beijer som ger sina bästa tips till annonsörerna.

Dessutom bjuds på en stor intervju med Stampens kommunikationschef Hampus Knutsson, som ger en bild av hur Stampen kommunicerade sig igenom en av de djupaste förtroendekriserna i Sveriges företagshistoria.

Mer ur innehållet:

  • Här står slaget om tv-tittarna i vår.
  • OMG tar Annalect till Sverige – så rustar mediebyrånätverken för dataanalys.
  • Fem steg som lyfte Abby Priest.
  • Diagrammet: Så har nischbankernas varumäkren utvecklats – Avanza på förstaplats.
  • Mobilskolan. Handelsforskaren Erik Modig levererar del 7 av 7 i sin artikelserie om mobilmarknadsföring.
  • Experten svarar: Så skapar du den perfekta julskyltningen – fem bästa tipsen.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev