Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Medier

Nytt nummer ute – stor dm-special

Här är innehållet i det senaste numret av Dagens Media, nummer 5.


Publicerad: 14 Mars 2018, 06:00
Uppdaterad: 15 Mars 2018, 14:57

Ämnen i artikeln:

Dagens Media

I det senaste numret av Dagens Media fördjupar vi oss i direktmarknadsföring och dm-byråernas roll. Förmågan att jobba med datadriven kommunikation och optimera kundkontakterna blir allt mer affärskritisk. Samtidigt slår sig reklambyråerna in på de traditionella dm-byråernas område.

Vår reporter Simon Nilsson har även träffat Pelle Sjönell, global kreativ chef på BBH. Redan som trettonåring blev Pelle Sjönell kär i reklam efter att ha sett en reklamfilm för Levis på bio. Nu jobbar han för att rädda reklambranschen.

Mer ur innehållet:

  • C More och Viaplay möter ny konkurrens i Hayu
  • Krönika. Så hanterar du som annonsör nya Chrome-filtret
  • Appar ökar konverteringen vid e-handel
  • Diagrammet. Melodifestivalen de senaste tio åren
  • Experten svarar. Hur inkluderar jag utrikesfödda i kommunikationen?

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.

Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.