Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medier

Nytt nummer ute – special om hjärnan och kommunikation

Publicerad: 8 Juni 2017, 07:24
Uppdaterad: 12 Juni 2017, 11:58

Här är innehållet i Dagens Media nummer 11, 2017.


Ämnen i artikeln:

Dagens MediaDDBCannes Lions

Tekniska landvinnigar till trots – all kommunikation utgår fortfarande från det mänskliga medvetandet och måste ske på hjärnans villkor. I det nya numret av Dagens Media bjuds det på en special om grunden för kommunikation.

Dessutom har vi träffat Anderas Dahlqvist som gör bokslut i New York – och laddar för nya uppdraget för DDB.

Mer ur innehållet:

  • Här är nätverken som klarar nya fraudtestet
  • Reklamtrend – flirta med andras kampanjer
  • Swedbank lyfter företagande
  • Här är branschens storfavoriter inför Cannes Lions 2017
  • Diagrammet: Här medierna Europa litar mest på
  • Del 10 av 11 av handelsforskarnas Erik Modigs och Jonas Collianders serie om politisk kommunikation: "De sätter agendan vid valet 2018"
  • Experten svarar: "Så tar du hem lejon i Cannes Lions – fem bästa tipsen"

Ämnen i artikeln:

Dagens MediaDDBCannes Lions

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev