Nytt nummer ute – så tar populistiska högern över Twitter

2018-09-05 11:55  
Dagens Media nummer 14, 2018.

Höstens första utgåva av Dagens Media bjuder på en unik Twittergranskning.

I en unik analys av flera hundratusen Twitter-inlägg kartlägger Dagens Media tillsammans med den prisbelönta frilansbyrån J++ politiska influencers och dolda makthavare på Twitter. Kartläggningen sker i en artikelserie om tre delar. I Dagens Media nummer 14, 2018, hittar du den första delen.

Utgåvan innehåller även ett specialtema om den nya tidens konceptbutik som växer fram i takt med att e-handeln tar ett allt hårdare grepp om marknaden. Framtidens butiker är färre – men värre.

Mer ur innehållet i Dagens Media nummer 14, 2018

  • Därför intar Uniqlo Stockholm
  • Data och kontext hett för utomhus
  • Krönika: ”De har just det – inflytande”
  • Analys: Så värderas mediernas konsumenter vid stora affärer
  • Intervjun: Äntligen sitter Klarnas David Sandström i förarsätet
  • Experten svarar: Så utnyttjar du IGTV
  • Backspegeln: Annie Lööfs humoristiska comeback i politiken

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt