Nytt nummer ute – så tar populistiska högern över Twitter

Höstens första utgåva av Dagens Media bjuder på en unik Twittergranskning.

I en unik analys av flera hundratusen Twitter-inlägg kartlägger Dagens Media tillsammans med den prisbelönta frilansbyrån J++ politiska influencers och dolda makthavare på Twitter. Kartläggningen sker i en artikelserie om tre delar. I Dagens Media nummer 14, 2018, hittar du den första delen.

Utgåvan innehåller även ett specialtema om den nya tidens konceptbutik som växer fram i takt med att e-handeln tar ett allt hårdare grepp om marknaden. Framtidens butiker är färre – men värre.

Mer ur innehållet i Dagens Media nummer 14, 2018

  • Därför intar Uniqlo Stockholm
  • Data och kontext hett för utomhus
  • Krönika: ”De har just det – inflytande”
  • Analys: Så värderas mediernas konsumenter vid stora affärer
  • Intervjun: Äntligen sitter Klarnas David Sandström i förarsätet
  • Experten svarar: Så utnyttjar du IGTV
  • Backspegeln: Annie Lööfs humoristiska comeback i politiken

Madeleine Nilsson

Redaktör

Publicerad 2018-09-05 09.55Uppdaterad 2018-09-06 11.11

Ämnen i artikeln: