Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medier

Nytt nummer ute – så tar populistiska högern över Twitter

Publicerad: 5 September 2018, 09:55
Uppdaterad: 6 September 2018, 11:11

Dagens Media nummer 14, 2018.

Höstens första utgåva av Dagens Media bjuder på en unik Twittergranskning.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media

I en unik analys av flera hundratusen Twitter-inlägg kartlägger Dagens Media tillsammans med den prisbelönta frilansbyrån J++ politiska influencers och dolda makthavare på Twitter. Kartläggningen sker i en artikelserie om tre delar. I Dagens Media nummer 14, 2018, hittar du den första delen.

Utgåvan innehåller även ett specialtema om den nya tidens konceptbutik som växer fram i takt med att e-handeln tar ett allt hårdare grepp om marknaden. Framtidens butiker är färre – men värre.

Mer ur innehållet i Dagens Media nummer 14, 2018

  • Därför intar Uniqlo Stockholm
  • Data och kontext hett för utomhus
  • Krönika: ”De har just det – inflytande”
  • Analys: Så värderas mediernas konsumenter vid stora affärer
  • Intervjun: Äntligen sitter Klarnas David Sandström i förarsätet
  • Experten svarar: Så utnyttjar du IGTV
  • Backspegeln: Annie Lööfs humoristiska comeback i politiken

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.