Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medier

Nytt nummer ute – så ser framtidens sponsring ut

Publicerad: 25 April 2018, 11:51
Uppdaterad: 26 April 2018, 13:40

Här är innehållet i det senaste numret av Dagens Media, nummer 8.


Ämnen i artikeln:

GoogleDagens Media

Debatten kring Googles ansvar för innehållet har varit intensiv. I det senaste numret av Dagens Media har reporter Hanna Frick träffat Sverigechefen Anna Wikland för att höra hennes syn på Google Sveriges ansvar, samt hur hon tycker att de har hanterat kritiken och mediernas frågor.

I en stor special gör vi även en djupdykning i sponsring- och eventbranschen där experten Magnus Berglund listar de hetaste framtidstrenderna inom sponsring. Det blir en tur bland lokala lägereldar, girl power och en ny generation sporter.

Mer ur innehållet:

  • Experterna fortsätter att tro på VR och AR
  • Så ska nya ledningen ratta Wavemaker
  • Analys. Gratispressens vinnare och förlorare
  • Diagrammet. Sveriges mest hållbara varumärken
  • Experten svarar. "Hur blir man framgångsrik på den lokala annonsmarknaden?"

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.


Ämnen i artikeln:

GoogleDagens Media

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev