Gå direkt till textinnehållet

Nytt nummer ute – så ser framtidens sponsring ut

Här är innehållet i det senaste numret av Dagens Media, nummer 8.

Debatten kring Googles ansvar för innehållet har varit intensiv. I det senaste numret av Dagens Media har reporter Hanna Frick träffat Sverigechefen Anna Wikland för att höra hennes syn på Google Sveriges ansvar, samt hur hon tycker att de har hanterat kritiken och mediernas frågor.

I en stor special gör vi även en djupdykning i sponsring- och eventbranschen där experten Magnus Berglund listar de hetaste framtidstrenderna inom sponsring. Det blir en tur bland lokala lägereldar, girl power och en ny generation sporter.

Mer ur innehållet:

  • Experterna fortsätter att tro på VR och AR
  • Så ska nya ledningen ratta Wavemaker
  • Analys. Gratispressens vinnare och förlorare
  • Diagrammet. Sveriges mest hållbara varumärken
  • Experten svarar. "Hur blir man framgångsrik på den lokala annonsmarknaden?"

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.

Publicerad 2018-04-25 11.51Uppdaterad 2018-04-26 13.40

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: