Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Medier

Nytt nummer ute – så ser framtidens sponsring ut

Här är innehållet i det senaste numret av Dagens Media, nummer 8.


Publicerad: 25 April 2018, 11:51
Uppdaterad: 26 April 2018, 13:40

Ämnen i artikeln:

GoogleDagens Media

Debatten kring Googles ansvar för innehållet har varit intensiv. I det senaste numret av Dagens Media har reporter Hanna Frick träffat Sverigechefen Anna Wikland för att höra hennes syn på Google Sveriges ansvar, samt hur hon tycker att de har hanterat kritiken och mediernas frågor.

I en stor special gör vi även en djupdykning i sponsring- och eventbranschen där experten Magnus Berglund listar de hetaste framtidstrenderna inom sponsring. Det blir en tur bland lokala lägereldar, girl power och en ny generation sporter.

Mer ur innehållet:

  • Experterna fortsätter att tro på VR och AR
  • Så ska nya ledningen ratta Wavemaker
  • Analys. Gratispressens vinnare och förlorare
  • Diagrammet. Sveriges mest hållbara varumärken
  • Experten svarar. "Hur blir man framgångsrik på den lokala annonsmarknaden?"

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.

Ämnen i artikeln:

GoogleDagens Media

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.