Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medier

Nytt nummer ute – den digitala revolutionen

Publicerad: 28 Februari 2018, 07:15
Uppdaterad: 5 Mars 2018, 13:10

Här är innehållet i det senaste numret av Dagens Media, nummer 4.


I det senaste numret av Dagens Media ställer vi oss frågan hur den framtida datadrivna kommunikationen ser ut. Konsumenternas förtroende hamnar i centrum när de nya datalagarna träder i kraft.

Reporter Amanda Törner har även träffat Linkedins Nordenchef Lisa Gunnarsson som har siktet inställt på plattformens roll i den nya kunskapsekonomin.

– Det är inte längre definitionen av trygghet att vara anställd i 25 år – defintionen av trygghet är att ha rätt och relevant kunskap, säger hon.

Mer ur innehållet:

  • Trots noll i rating ger tv effekt på varumärket
  • Räckvidd fortsatt relevant för annonsörer
  • Så ska marknadscheferna överleva
  • Diagrammet. Radio växer med tvåsiffriga tal
  • Experten svarar. Så lyckas du med Snapchat efter uppdateringen

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.