Nytt nummer ute – den digitala revolutionen

2018-02-28 08:15  

Här är innehållet i det senaste numret av Dagens Media, nummer 4.

I det senaste numret av Dagens Media ställer vi oss frågan hur den framtida datadrivna kommunikationen ser ut. Konsumenternas förtroende hamnar i centrum när de nya datalagarna träder i kraft.

Reporter Amanda Törner har även träffat Linkedins Nordenchef Lisa Gunnarsson som har siktet inställt på plattformens roll i den nya kunskapsekonomin.

– Det är inte längre definitionen av trygghet att vara anställd i 25 år – defintionen av trygghet är att ha rätt och relevant kunskap, säger hon.

Mer ur innehållet:

  • Trots noll i rating ger tv effekt på varumärket
  • Räckvidd fortsatt relevant för annonsörer
  • Så ska marknadscheferna överleva
  • Diagrammet. Radio växer med tvåsiffriga tal
  • Experten svarar. Så lyckas du med Snapchat efter uppdateringen

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt