Gå direkt till textinnehållet

Nytt nummer ute – den digitala revolutionen

Här är innehållet i det senaste numret av Dagens Media, nummer 4.

I det senaste numret av Dagens Media ställer vi oss frågan hur den framtida datadrivna kommunikationen ser ut. Konsumenternas förtroende hamnar i centrum när de nya datalagarna träder i kraft.

Reporter Amanda Törner har även träffat Linkedins Nordenchef Lisa Gunnarsson som har siktet inställt på plattformens roll i den nya kunskapsekonomin.

– Det är inte längre definitionen av trygghet att vara anställd i 25 år – defintionen av trygghet är att ha rätt och relevant kunskap, säger hon.

Mer ur innehållet:

  • Trots noll i rating ger tv effekt på varumärket
  • Räckvidd fortsatt relevant för annonsörer
  • Så ska marknadscheferna överleva
  • Diagrammet. Radio växer med tvåsiffriga tal
  • Experten svarar. Så lyckas du med Snapchat efter uppdateringen

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.

Publicerad 2018-02-28 07.15Uppdaterad 2018-03-05 13.10

Dela artikeln: