Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Medier

Nytt nummer ute – allt om Almedalen

Publicerad: 27 Juni 2018, 04:00
Uppdaterad: 28 Juni 2018, 10:44

Här är innehållet i Dagens Medias specialutgåva inför Almedalen, 2018.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Politiker som är aktiva på sociala medier har stora möjligheter att bygga sina personliga varumärken och förtroende hos väljarna. Det är något som Centerns partiledare Annie Lööf och kultur- och demokratiminister Alice Bah Kuhnke har fattat.

I Dagens Medias Almedalennummer tar vi reda på vilka politiker som briljerar i sociala medier och hur Alice Bah Kuhnke och Annie Lööfs personliga varumärkesstrategi ser ut.

Det bjuds dessutom på en lång intervju med Ahmed Abdirahman, superkommunikatören och hjärnan bakom Järvaveckan, som flydde från krigets Somalia och nu börjar bli en politisk maktfaktor att räkna med.

Mer ur innehållet:

  • De hetaste mediepolitiska frågorna
  • Krönika. "Retoriken ska främja ett inkluderande land"
  • Så är de svenska väljarna
  • Våg av opinionsmätningar inför valet
  • Analys. Public service betalar lokalpressens reportrar
  • Diagrammet. Så har Almedalen vuxit
  • Krönika. "Känslorna vinner valet"
  • DM i Almedalen – största satsningen någonsin
  • Pr-kupper: utspel vi minns
  • Tips: Så överlever du politikerveckan

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.