Nytt nummer ute – allt om Almedalen

2018-06-27 06:00  

Här är innehållet i Dagens Medias specialutgåva inför Almedalen, 2018.

Politiker som är aktiva på sociala medier har stora möjligheter att bygga sina personliga varumärken och förtroende hos väljarna. Det är något som Centerns partiledare Annie Lööf och kultur- och demokratiminister Alice Bah Kuhnke har fattat.

I Dagens Medias Almedalennummer tar vi reda på vilka politiker som briljerar i sociala medier och hur Alice Bah Kuhnke och Annie Lööfs personliga varumärkesstrategi ser ut.

Det bjuds dessutom på en lång intervju med Ahmed Abdirahman, superkommunikatören och hjärnan bakom Järvaveckan, som flydde från krigets Somalia och nu börjar bli en politisk maktfaktor att räkna med.

Mer ur innehållet:

  • De hetaste mediepolitiska frågorna
  • Krönika. "Retoriken ska främja ett inkluderande land"
  • Så är de svenska väljarna
  • Våg av opinionsmätningar inför valet
  • Analys. Public service betalar lokalpressens reportrar
  • Diagrammet. Så har Almedalen vuxit
  • Krönika. "Känslorna vinner valet"
  • DM i Almedalen – största satsningen någonsin
  • Pr-kupper: utspel vi minns
  • Tips: Så överlever du politikerveckan

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt