Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medier

Nytt nummer av Dagens Media – stor utomhusspecial

Publicerad: 13 Oktober 2016, 11:50
Uppdaterad: 21 Oktober 2016, 10:12

Här är innehållet i Dagens Media nummer 17, 2016.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Du kan inte byta kanal eller stänga av och adblocker är inte att tänka på. Utomhus blir ett allt mer attraktivt alternativ för snabb räckvidd – men står också inför stora utmaningar.

I det nya numret av Dagens Media synar vi dessa, vad digitaliseringen innbär för framtidens utomhusreklam och vad som står ivägen för den digitala valutan.

Dessutom bjuds på en stor intervju med Lidls marknadschef Caroline Forsshell, som i grunden stöpte om matkedjans sätt att kommunicera. Samtidigt kammade hon hem några av reklamvärldens mest prestigefyllda priser.

Mer ur innehållet i nummer 17, 2016:

  • Ledare: "En kommunikativ utmaning för Lidl"
  • Intresset för influencers växer
  • Dagspress – läsarna blir yngre
  • Internationellt
  • Mobilskolan med Erik Modig: "Den perfekta bannern till mobilen"
  • Experten svarar: "Vad är schysst reklam?"

Här kan du teckna en prenumeration på Dagens Media.

Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.