tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medier

Tuffare tider väntar – säljcheferna om 2023

Sverige befinner sig i en lågkonjunktur och en nedgång på reklammarknaden väntas i år. Säljcheferna på Schibsted, Bonnier News, Clear Channel, TV4 och Filmstaden berättar hur de förbereder sig för – och tänker navigera – under den tuffa ekonomiska tid som ligger framför oss.

Publicerad: 31 januari 2023, 11:25

Ämnen i artikeln:

Digitala temaveckorTema: Mediebranschen i lågkonjunkturToppnyheter eftermiddagRedaktionens valSchibstedBonnierBonnier NewsClear ChannelTV4FilmstadenAlexander LydeckerJoakim FlodinMalin Häger

Leslie Marsden (försäljningschef på Filmstaden), Alexander Lydecker (Chief Commercial Officer på Bonnier News), Malin Häger (försäljningsdirektör reklam Norden på TV4 Media), Joakim Flodin (vd på Schibsted Marketing Services i Sverige) och Claes Kugelberg (Chief Commercial Officer and Deputy CEO, Scandinavia på Clear Channel) berättar hur de ser på 2023.

Myndigheten Konjunkturinstitutet gör prognoser och analyser av svensk och internationell ekonomi. Enligt den bedömning som gjordes i december väntar en lågkonjunktur Sverige 2023, och nu i dagarna slog myndighetens generaldirektör

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev