Få hela storyn
Starta din prenumeration
Medier
Publicerad: 24 april 2020, 07:26
Reklamförsäljningen backade för båda bolagen, men reklamintäkter står för 23 procent av Nents försäljning jämfört med Telia TV & Medias 59 procent, skriver Nicholas Smith, Nent Groups chef för extern kommunikation.
Telia TV & Media, där TV4 ingår, och Nent Group är två helt olika verksamheter. Det skriver Nent Group i ett svar på Dagens Medias artikel igår. Jan Scherman svarar direkt.
Nents vd Anders Jensen har reagerat på Dagens Medias artikel om utvecklingen för Nent, där Jan Scherman bland annat slår fast att ”Nent får mer stryk på reklammarknaden än
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.