Få hela storyn
Starta din prenumeration
Medier
Publicerad: 17 Oktober 2019, 08:50
Kristin skogen Lund är vd på Schibsted.
Foto: Janne Næss
Schibsted vill dela data inom koncernen i mycket högre utsträckning än tidigare – och då krävs användarnas fulla förtroende. Det är en av orsakerna bakom nya varumärkesstrategin som ska hjälpa Schibsted att: ✓ Positionera sig mot techjättarna ✓ Vinna användarnas förtroende ✓ Göra moderbolaget mer synligt
Schibsteds vd Kristin Skogen Lund beskriver hur Schibsted traditionellt sett har varit ett ”hidden brand”. Som moderbolag har man befunnit sig i bakgrunden av de mer kända varumärkena i koncernportföljen.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.