Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medier

Här är Schibsteds nya varumärkesstrategi

Publicerad: 17 Oktober 2019, 08:50

Kristin skogen Lund är vd på Schibsted.

Foto: Janne Næss

Schibsted vill dela data inom koncernen i mycket högre utsträckning än tidigare – och då krävs användarnas fulla förtroende. Det är en av orsakerna bakom nya varumärkesstrategin som ska hjälpa Schibsted att: ✓ Positionera sig mot techjättarna ✓ Vinna användarnas förtroende ✓ Göra moderbolaget mer synligt


Ämnen i artikeln:

SchibstedKristin Skogen Lund

Schibsteds vd Kristin Skogen Lund beskriver hur Schibsted traditionellt sett har varit ett ”hidden brand”. Som moderbolag har man befunnit sig i bakgrunden av de mer kända varumärkena i koncernportföljen.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.