Medier
Experterna om Nents köp av skidorna: "Rättigheten kommer stärka kommersiell tv"
Publicerad: 2 maj 2019, 07:34
Marie Almgren, audio video planner på Mediacom, och Amanda Hammarström, senior video & audio planner på PHD.
Kommer ett kommersiellt tv-hus dra ned vintersportens tv-publik eller inte? Dagens Media vänder sig till mediebyråernas tv-experter för att ta reda på svaren och vad förändringen innebär för annonsörer.
När Nent står för sändningarna av skidsporten innebär det gyllene tillfällen för annonsörer att dra nytta av att en kommersiell aktör äger rättigheterna.
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.