onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medier

Experterna om Nents köp av skidorna: "Rättigheten kommer stärka kommersiell tv"

Publicerad: 2 maj 2019, 07:34

Marie Almgren, audio video planner på Mediacom, och Amanda Hammarström, senior video & audio planner på PHD.

Kommer ett kommersiellt tv-hus dra ned vintersportens tv-publik eller inte? Dagens Media vänder sig till mediebyråernas tv-experter för att ta reda på svaren och vad förändringen innebär för annonsörer.

Ämnen i artikeln:

SVTNENT GroupPHDMediacom

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


När Nent står för sändningarna av skidsporten innebär det gyllene tillfällen för annonsörer att dra nytta av att en kommersiell aktör äger rättigheterna.

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev