Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medier

Experterna om Nents köp av skidorna: "Rättigheten kommer stärka kommersiell tv"

Publicerad: 2 Maj 2019, 07:34

Marie Almgren, audio video planner på Mediacom, och Amanda Hammarström, senior video & audio planner på PHD.

Kommer ett kommersiellt tv-hus dra ned vintersportens tv-publik eller inte? Dagens Media vänder sig till mediebyråernas tv-experter för att ta reda på svaren och vad förändringen innebär för annonsörer.


Ämnen i artikeln:

NENT GroupMediacomPHDSVT

När Nent står för sändningarna av skidsporten innebär det gyllene tillfällen för annonsörer att dra nytta av att en kommersiell aktör äger rättigheterna.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NENT GroupMediacomPHDSVT

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev