Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medier

Data och trafik – så ska Raoul Grünthals nya bolag investera

Publicerad: 30 september 2022, 11:40

”Inom det här området har Skandinavien kommit långt”, säger Raoul Grünthal.

Foto: Linda Broström

Den tidigare Schibsted-chefen Raoul Grünthal planerar att investera i fler mediebolag genom det egna investeringsbolaget RG Media. I siktet har han mediebolag vars grund bygger på data och trafik. ”Det är där de stora pengarna finns”, säger han till Dagens Media.

Ämnen i artikeln:

Raoul GrünthalSchibstedMitt i

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


1,5 år har gått sedan Raoul Grünthal lämnade Schibsted efter hela 15 år inom koncernen. Sedan dess har han gått in som delägare och styrelseordförande i Ge-Te Media som

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev