Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag12.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medier

5 branschprofiler om hösten 2020: ”Som att segla in i Bermudatriangeln”

Publicerad: 16 Juli 2020, 06:48

Från vänster: Ebba Hultengren, Tobias Waldefeldt Lidner, Cilla Benkö, Cecilia Sundström och Dan Panas.

PANELEN. Fem tunga branschprofiler om coronakrisens främsta satsningar – och mediehösten 2020: ”Det kommer bli som att segla rakt in i Bermudatriangeln. Det blir superviktigt att uppdatera karta och kompass”, säger Wavemakers vd Cecilia Sundström.


Ämnen i artikeln:

WavemakercoronavirusetStorytelDan PanasSRAftonbladetCilla BenköJung

Dagens Media frågar fem medieprofiler om vad de ser som de mest spännande satsningarna under coronakrisen, och om vad som kan tänkas bli den viktigaste branschfrågan i höst.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.