Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag23.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medier

Här är juryn i Årets Lokala Mediehus

Publicerad: 6 April 2018, 11:13
Uppdaterad: 6 April 2018, 11:17

Staffan Slörner, vd för Sveriges Mediebyråer, Åse Holmberg, marknadschef på Tele2, och Camilla Björkman, affärsutvecklingschef på Breakit.

Tele2:s marknadschef Åse Holmberg och Breakits affärsutvecklingschef Camilla Björkman tar plats i juryn som ska utse vinnarna i Årets Lokala Mediehus.


Ämnen i artikeln:

Årets Lokala MediehusTele2Breakit

Förra året lanserade Dagens Media tävlingen Årets Lokala Mediehus, med syfte att uppmärksamma de lokala annonsmarknaderna och prisa framgångsrika lokala aktörer.

2017 utnämndes Borås tidning till Årets mediehus, bland annat tack vare att man lyckats marknadsanpassa sina produkter för att öka möjligheterna för riksannonsörer att synas, vilket gett direkt och synliga resultat.

Möbelkedjan Mio utsågs till Årets annonsör.

"När andra fokuserar på att bli digitala, fokuserar de på kundupplevelsen", löd juryns motivering bland annat.

Östgöta Medias publisher Anna Lindberg tog hem priset som Årets inspiratör.

Tele2:s marknadschef Åse Holmberg och Breakits affärsutvecklingschef Camilla Björkman tar plats i juryn som ska utse årets vinnare, som presenteras i början av juni. Se hela juryn nedan.

Juryn i Årets Lokala Mediehus 2018:

Staffan Slörner, vd, Sveriges mediebyråer

Madeleine Nilsson, tf chefredaktör Dagens Media

Martin Irborg, försäljningschef Mediekompaniet

Åse Holmberg, marknadschef Tele2

Axel Andén, chefredaktör Medievärlden

Camilla Björkman, affärsutvecklingschef Breakit

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.