Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag22.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

Tunga branschnamn till Mediedagen

Publicerad: 26 Augusti 2019, 13:09

Nick Buckley, nordisk marknadschef för L'Oréal, är en av talarna under Mediedagen den 19 september.

Foto: Janne Næss

Dagens Medias event Mediedagen närmar sig med stormsteg. I år är eventet större än någonsin och flera av branschens största namn tar plats på scenen.


Ämnen i artikeln:

Dagens MediaMediedagen

Det börjar dra ihop sig till Dagens Medias event Mediedagen som i år har två spår. Det ena tar ett grepp om publicisternas utmaningar, det andra fokuserar på marknadschefernas. Och schemat på Münchenbryggeriet den 19 september är fullspäckat.

Bland dem som ska tala finns bland andra Loreals nordiska marknadschef Nick Buckley, vd:arna för de stora mediehusen Bonnier News, Schibsted, Stampen och Gota Media samt Per Carlander, Sverigechef Unibet, Kindred Group.

På plats finns också Östersunds-Postens chefredaktör Hans Lindberg som kommer att berätta om hur det har varit att granska den – av staden och det lokala näringslivet – så hyllade fotbollsklubben ÖFK.

Den som vill kan också lyssna på Icas Ariella Rotsteins nya krav på annonsörer och varumärken som ställs när konsumenter i större utsträckning släpper sina skärmar och söker information via högtalare och hörlurar.

 

Mediedagen

Arrangör: Dagens Media

Datum: 19 sept

Tid: ​08:30 - 16.30

Var: Münchenbryggeriet, Stockholm

Målgrupp: Konferensen riktar sig till publicister och marknadsförare.

 

Läs mer och säkra din plats till Mediedagen här.

Ämnen i artikeln:

Dagens MediaMediedagen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.