Få hela storyn
Starta din prenumeration
Event/sponsring
Publicerad: 26 Augusti 2019, 13:09
Nick Buckley, nordisk marknadschef för L'Oréal, är en av talarna under Mediedagen den 19 september.
Foto: Janne Næss
Dagens Medias event Mediedagen närmar sig med stormsteg. I år är eventet större än någonsin och flera av branschens största namn tar plats på scenen.
Det börjar dra ihop sig till Dagens Medias event Mediedagen som i år har två spår. Det ena tar ett grepp om publicisternas utmaningar, det andra fokuserar på marknadschefernas. Och schemat på Münchenbryggeriet den 19 september är fullspäckat.
Bland dem som ska tala finns bland andra Loreals nordiska marknadschef Nick Buckley, vd:arna för de stora mediehusen Bonnier News, Schibsted, Stampen och Gota Media samt Per Carlander, Sverigechef Unibet, Kindred Group.
På plats finns också Östersunds-Postens chefredaktör Hans Lindberg som kommer att berätta om hur det har varit att granska den – av staden och det lokala näringslivet – så hyllade fotbollsklubben ÖFK.
Den som vill kan också lyssna på Icas Ariella Rotsteins nya krav på annonsörer och varumärken som ställs när konsumenter i större utsträckning släpper sina skärmar och söker information via högtalare och hörlurar.
Arrangör: Dagens Media
Datum: 19 sept
Tid: 08:30 - 16.30
Var: Münchenbryggeriet, Stockholm
Målgrupp: Konferensen riktar sig till publicister och marknadsförare.
Läs mer och säkra din plats till Mediedagen här.