Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

Telenor ny huvudsponsor till "Mellon"

För första gången sponsras "Melodifestivalen" av Telenor.


Publicerad 2013-09-09 07:45
Uppdaterad 2015-12-06 13:35

Ämnen i artikeln:

Telenor

Dela artikeln:

Den 54:e melodifestivalen får Telenor Sverige som huvudsponsor. Därmed kommer Telenor att genomföra en rad aktiviteter samt att vara närvarande under alla sex deltävlingar och under finalen i mars.

– Vi är givetvis väldigt stolta över det här sponsorskapet. Melodifestivalen är en stor kollektiv familjehögtid med flera miljoner tittare varje år, säger Telenors varumärkes- och kommunikationschef Patrik Söder i ett pressmeddelande.

"Melodifestivalen" arrangeras av Live Nation.

Gustav Thunander

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.