Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

SJ och Passion Lab kan vinna europeiskt sponsringspris

Passion Labs Way Out West-kampanj för SJ är nominerat i European Sponsorship Awards.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Publicerad: 18 December 2014, 14:17
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:18

Ämnen i artikeln:

Passion LabWay out West

European Sponsorship Awards arrangeras av European Sponsorship Association. Vinnarna utses vid en ceremoni i London i januari nästa år.

Passion Labs och SJ-projektet "SJ – A part of Way Out West" är nominerat i kategorin Business to consumer i European Sponsorship Awards.

– Det är ett case med fantastiska siffror och kopplingen till hållbarhet och miljötänkande matchar väldigt bra med Way Out Wests målgrupp, säger Passion Labs vd Niklas Turner Olovzon till Dagens Media.

– Att SJ dessutom har låtit Way Out West ta större plats än SJ i kommunikationen tror jag är ytterligare en framgångsfaktor. Istället för att trycka ut sin egen logga har man fokuserat på det som är viktigt för målgruppen, fortsätter han.

Förutom SJ och Passion Lab är även Gyllene Hjulet-vinnaren Teliasonera och UMG med och tävlar om att utses till Europas bästa sponsring.

Ämnen i artikeln:

Passion LabWay out West

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.