Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

Så blev Coop störst på hållbarhet

Marie Wedin, marknadschef på Coop, är en av talarna på Mediedagen 2018.

Mediedagen 2018. Så lyckades Coop blir Sveriges mest hållbara varumärke. Missa inte Marie Wedin på Mediedagen.


Publicerad 2018-10-17 14:08
Uppdaterad 2018-10-17 14:11

Ämnen i artikeln:

Mediedagen

Dela artikeln:

 

För tolfte året i rad arrangerar Dagens Media Mediedagen – ett event där vi lyfter det bästa av vårt redaktionella innehåll till en livescen och samlar branschen för att diskutera de hetaste frågorna inom marknadsföring och medieköp.

Coops marknadschef Marie Wedin berättar om hur dagligvarukedjan lyckades bli Sveriges mest hållbara varumärke.

Mediedagen går av stapeln 24 oktober på At Six i Stockholm.

Läs mer och boka din plats här

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.