Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag21.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

Så blev Coop störst på hållbarhet

Publicerad: 17 Oktober 2018, 14:08
Uppdaterad: 17 Oktober 2018, 14:11

Marie Wedin, marknadschef på Coop, är en av talarna på Mediedagen 2018.

Mediedagen 2018. Så lyckades Coop blir Sveriges mest hållbara varumärke. Missa inte Marie Wedin på Mediedagen.


Ämnen i artikeln:

MediedagenCoop

 

För tolfte året i rad arrangerar Dagens Media Mediedagen – ett event där vi lyfter det bästa av vårt redaktionella innehåll till en livescen och samlar branschen för att diskutera de hetaste frågorna inom marknadsföring och medieköp.

Coops marknadschef Marie Wedin berättar om hur dagligvarukedjan lyckades bli Sveriges mest hållbara varumärke.

Mediedagen går av stapeln 24 oktober på At Six i Stockholm.

Läs mer och boka din plats här

Ämnen i artikeln:

MediedagenCoop

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.