Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

PS Communication vinner Idol

PS Communication blir eventbyrå för Idol.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se


Publicerad: 26 September 2014, 05:48
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:27

Ämnen i artikeln:

PS Communication

Eventbyråpitchen för Idol är avslutad och det blir PS Communication som går vinnande ur den. Under tio veckor, med start i dag, ska byrån arbeta med produktionen kring Idol.

Det innebär bland annat att PS Communication ansvarar för helheten av sponsoraktiveringar.

– Vi är jätteglada och det är extra roligt att det är tioårsjubileum för Idol i Sverige. Nu ska vi se till att göra årets event till en unik TV4-upplevelse som ger sponsorer, kunder och publik något utöver det vanliga, säger Sandra Lörnell, ansvarig projektledare på PS Communication, i ett pressmeddelande.

Det är femte gången byrån samarbetar med Idol.

Ämnen i artikeln:

PS Communication

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.