Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

Obamas kampanjchef till Guldnyckeln

Jim Messina, mannen bakom Obamas omvalskampanj, blir huvudtalare under Guldnyckeln.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se


Publicerad: 11 November 2013, 05:00
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:57

Ämnen i artikeln:

GuldnyckelnSwedma

Med hjälp av bland annat så kallad "Big Data", insamling och bearbetning av stora mängder information, lyckades Barack Obama säkra fyra år till som USA:s president.

Nu kommer hans tidigare stabschef tillika kampanjchef för omvalskampanjen till Sverige.

Jim Messina är årets huvudtalare under Guldnyckeln, tävlingen som belönar årets bästa direktmarknadsföring.

– Vi känner oss fantastiskt glada och hedrade över att Jim Messina har möjlighet att delta vid Guldnyckeln och dela med sig av sin syn på den dramatiska förändring världen går igenom, säger Kristin Bernhardsson, Swedmas projektledare för Guldnyckeln i ett pressmeddelande.

Guldnyckeln äger rum den 20 mars 2014 i Globen Annexet i Stockholm, och arrangeras av Swedma, bransch- och intresseorganisationen för direkt och interaktiv marknadsföring.

Ämnen i artikeln:

GuldnyckelnSwedma

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.