Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Event/sponsring

Nu öppnar Inhousetävlingen

Publicerad: 16 Maj 2019, 13:09

Två av förra årets vinnare – Tre belönas med utmärkelsen Årets inhouseavdelning medan guldet i bästa inkluderande kampanj går till Metro.

Välkommen att skicka in bidrag till Dagens Medias och Arkitektkopias reklamtävling Inhouse.


Ämnen i artikeln:

Dagens MediaInhouse

Inhouse är inte bara Sveriges första, utan också enda reklamtävling, som garanterat inte kommer vinnas av en reklambyrå.

Alla Sveriges marknads- och Inhouseavdelningar som har producerat reklam på sin inhouseavdelning är välkomna att skicka in bidrag.

Inhouse delar ut pris i kategorierna Bästa kampanj, Bästa inkluderande kampanj, Bästa trycksak, Bästa DR-utskick, Bästa expo, Bästa digitala marknadsföring, Årets inhouseavdelning samt Årets rookie. 

Juryn kommer att bedöma enheternas och kampanjernas idé och strategi, kreativa höjd och resultat. I kategorin Årets inhouseavdelning och Årets rookie belönas ett framgångsrikt marknadsföringsarbete och ett professionellt arbetssätt.

Priserna delas ut i valörerna guld, silver och brons vid en gala på Berns i Stockholm den 7 november 2019.

Bidrag till Inhousetävlingen kan skickas in till och med 15 september 2019.

Här hittar du de fullständiga tävlingsreglerna och skickar in ditt bidrag. 

Madeleine Nilsson

Reporter

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Dagens MediaInhouse

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev