Event/sponsring
Nu öppnar Inhousetävlingen
Publicerad: 16 maj 2019, 13:09
Två av förra årets vinnare – Tre belönas med utmärkelsen Årets inhouseavdelning medan guldet i bästa inkluderande kampanj går till Metro.
Välkommen att skicka in bidrag till Dagens Medias och Arkitektkopias reklamtävling Inhouse.
Inhouse är inte bara Sveriges första, utan också enda reklamtävling, som garanterat inte kommer vinnas av en reklambyrå.
Alla Sveriges marknads- och Inhouseavdelningar som har producerat reklam på sin inhouseavdelning är välkomna att skicka in bidrag.
Inhouse delar ut pris i kategorierna Bästa kampanj, Bästa inkluderande kampanj, Bästa trycksak, Bästa DR-utskick, Bästa expo, Bästa digitala marknadsföring, Årets inhouseavdelning samt Årets rookie.
Juryn kommer att bedöma enheternas och kampanjernas idé och strategi, kreativa höjd och resultat. I kategorin Årets inhouseavdelning och Årets rookie belönas ett framgångsrikt marknadsföringsarbete och ett professionellt arbetssätt.
Priserna delas ut i valörerna guld, silver och brons vid en gala på Berns i Stockholm den 7 november 2019.
Bidrag till Inhousetävlingen kan skickas in till och med 15 september 2019.
Här hittar du de fullständiga tävlingsreglerna och skickar in ditt bidrag.