Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

Nu öppnar Inhousetävlingen

Två av förra årets vinnare – Tre belönas med utmärkelsen Årets inhouseavdelning medan guldet i bästa inkluderande kampanj går till Metro.

Välkommen att skicka in bidrag till Dagens Medias och Arkitektkopias reklamtävling Inhouse.


Publicerad 2019-05-16 13:09

Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Dela artikeln:

Inhouse är inte bara Sveriges första, utan också enda reklamtävling, som garanterat inte kommer vinnas av en reklambyrå.

Alla Sveriges marknads- och Inhouseavdelningar som har producerat reklam på sin inhouseavdelning är välkomna att skicka in bidrag.

Inhouse delar ut pris i kategorierna Bästa kampanj, Bästa inkluderande kampanj, Bästa trycksak, Bästa DR-utskick, Bästa expo, Bästa digitala marknadsföring, Årets inhouseavdelning samt Årets rookie. 

Juryn kommer att bedöma enheternas och kampanjernas idé och strategi, kreativa höjd och resultat. I kategorin Årets inhouseavdelning och Årets rookie belönas ett framgångsrikt marknadsföringsarbete och ett professionellt arbetssätt.

Priserna delas ut i valörerna guld, silver och brons vid en gala på Berns i Stockholm den 7 november 2019.

Bidrag till Inhousetävlingen kan skickas in till och med 31 augusti 2019.

Här hittar du de fullständiga tävlingsreglerna och skickar in ditt bidrag. 

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine.nilsson@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.