Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

Nöjesguiden hajpar nya Topshop

Publicerad: 17 Mars 2011, 13:50
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:17

Franchisetagaren Trenor har anlitat Nöjesguiden för att fira in sin nya flaggskeppsbutiken med buller och bång.


Ämnen i artikeln:

Nöjesguiden

Förra året gick SOUK-gallerian på Drottninggatan i konkurs och därmed förlorade Topshop sin största butik i Stockholm.

Men nu är franchisetagaren Trenor tillbaka med en ny stor butik på 1 300 kvadratmeter.

Inför lanseringen av butiken, som ska ligga på Sergelgatan i Stockholm, har Trenor anlitat Nöjesguiden för ett stort event med 1 500 inbjudna.

– Det blir ett antal DJ:s, bland annat Daniel Lindström från Café och lite andra celebriteter. Vi kommer servera lite mat, mousserande, bärs och lite vodka, säger Åke Hellqvist, vd på Trenor.

Det är inte första gången Trenor jobbar med event som pr-kanal och bolaget har flera samarbeten med Nöjesguiden.

– Vi har samarbetat med dem kring ett flertal event vilket har varit väldigt framgångsrika och vi gillar publiken som läser Nöjesguiden.

Är ni peppade då?

– Haha, ja det kan du väl gissa.

På Nöjesguiden har event blivit en viktig del av verksamheten och tidningen har fått flera stora uppdrag.

– Det har blivit lite av vår expertis att ha bra fester, och vi har så grymma gäster och läsare som kommer så det är såklart sjukt kul att kunna leverera bra evenemang till våra kunder. Jag ser mycket fram emot våren och sommaren och hela 2011 då vi kommer ha massor med kul fester, säger tidningens chefredaktör Margret Atladottir. 

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Nöjesguiden

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.