Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

Mio sponsrar Melodifestivalen

Publicerad: 7 December 2011, 06:16
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:47

Möbelkedjan Mio går in som huvudsponsor till Melodifestivalen nästa år.


Ämnen i artikeln:

MelodifestivalenMio

Det är första gången som Mio sponsrar ett event av Melodifestivalens storlek.

– Vi ser potentialen i att koppla samman tv-sändningarna med Mios soffor. Det är i soffan miljoner människor tar plats för att tillsammans dela musikupplevelsen och engagemanget. För Mio blir det en självklar arena som vi är oerhört glada och förväntansfulla inför, säger Mios försäljnings- och marknadschef Joakim Holmstrand i ett pressmeddelande.

Enligt pressmeddelandet ska sponsorskapet aktiveras i butik, i marknadsföringen, på webben och i Mios vårkatalog.

Dagensmedia.se har sökt Joakim Holmstrand.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

MelodifestivalenMio

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.