Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

Mio sponsrar Melodifestivalen

Möbelkedjan Mio går in som huvudsponsor till Melodifestivalen nästa år.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 07 December 2011, 06:16
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:47

Ämnen i artikeln:

MelodifestivalenMio

Det är första gången som Mio sponsrar ett event av Melodifestivalens storlek.

– Vi ser potentialen i att koppla samman tv-sändningarna med Mios soffor. Det är i soffan miljoner människor tar plats för att tillsammans dela musikupplevelsen och engagemanget. För Mio blir det en självklar arena som vi är oerhört glada och förväntansfulla inför, säger Mios försäljnings- och marknadschef Joakim Holmstrand i ett pressmeddelande.

Enligt pressmeddelandet ska sponsorskapet aktiveras i butik, i marknadsföringen, på webben och i Mios vårkatalog.

Dagensmedia.se har sökt Joakim Holmstrand.

Ämnen i artikeln:

MelodifestivalenMio

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.