Event/sponsring
Melloturnén är inställd – så ställer huvudsponsorerna om
Publicerad: 19 januari 2022, 13:54
Christian Alehagen, chef Varumärke och Samhällsansvar påOBOS, och Josefin Lundmark, marknadsdirektör på Ica. Foto: Marcus Niemi/OBOS + Ica
Inställd Melloturné innebär inte bara en omställning för SVT utan även för sponsorerna. Dagens Media har frågat hur huvudsponsorerna Ica, OBOS, Nordea och Marabou påverkas av de ändrade planerna.
Först såg det ut att bli en Melloturné i år men de nya restriktionerna och smittoläget satte käppar i hjulet för planerna. Programmet skulle ha sänts från Malmö, Göteborg,
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.