Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag14.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

Mediehusen tvingas stuva om bland eventen – tappar intäkter

Publicerad: 18 mars 2020, 12:39

IDG:s, Egmonts, Bonnier Business Medias och Aller Medias eventverksamheter drabbas hårt i spåren av coronakrisen.

Coronakrisen tvingar mediehusen att stuva om rejält bland sina event. IDG, Egmont, Bonnier och Aller Media väljer framför allt att skjuta upp sina event. Men eventverksamheternas lönsamhet kommer att påverkas.


Ämnen i artikeln:

BonniercoronavirusetIDGEgmontAller Media

Just nu pågår Webbdagarna i Stockholm, IDG:s största event som de senaste sju åren lockat cirka 1 600 deltagare till de två eventdagarna. Men när regeringen i onsdags i förra

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.