Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

Heineken satsar på svenska Summerburst

Nu tar Heineken sitt internationella Starclub-koncept till Sverige på Summerburst-festivalerna i sommar.

Andrea Svanberg


Publicerad: 28 Maj 2014, 04:51
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:36

Ämnen i artikeln:

HeinekenSummerburst

Heinekens Starclub-koncept fokuserar på engagemang i musikvärlden och har synts på musikfestivaler i 75 länder världen över.

Nu tas konceptet till Sverige och Summerburst-festivalerna i Göteborg och Stockholm i sommar.

På festivalerna kommer Heineken att måla ett 30 kvadratmeter stort hyllningsmonument till musiken och finnas på plats som dryckessponsor.

Heineken Starclub arrangerar också festivalernas officiella efterfester på Push i Göteborg och Sturecompagniet i Stockholm.

Ämnen i artikeln:

HeinekenSummerburst

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.