Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Event/sponsring

Här är programmet till Inhouse seminariedag

Publicerad: 23 Oktober 2019, 06:20

Elias Betinakis, Kristina Stutterheim och Pino Roscigno är några av de som talar på Inhouse seminariedag som Dagens Media och Resumé arrangerar den 7 november.

Hur struktureras inhouseavdelningen bäst? Vad ser framtiden ut? Och hur effektiviseras samarbetet mellan inhouse och en extern byrå? Det är några av ämnena som diskuteras när Dagens Media och Resumé för första gången presenterar Inhouse seminariedag den 7 november.


Ämnen i artikeln:

Dagens MediaInhouseResumé

I takt med att inhousetrenden växer sig starkare ökar behovet av erfarenhetsutbyte. Inhousebyråerna behöver kontinuerligt se över och utvärdera sin verksamhet för att höja sin effektivitet och utveckla kvaliteten i sin leverans. Ett sätt att göra det på är att öka sin kunskap om hur andra inhousebyråer arbetar och hur de löser sina utmaningar.

Därför presenterar Dagens Media och Resumé för första gången Inhouse seminariedag: en halvdagskonferens som arrangeras i anslutning till Inhousegalan där 43 inhouseavdelningar är nominerade. 

Säkra din biljett till Inhouse-seminariedag här 

Några av branschens tyngsta namn samlas under en eftermiddag för att ta lärdom från varandra, inspireras och våga tänka nytt. Halvdagskonferensen innehåller case, föreläsningar och trendspaningar för alla som arbetar inhouse. 

För att nämna några av programpunkterna kommer Kristina Stutterheim, avdelningsdirektör Kommunikation på Systembolaget, och Elias Betinakis, planning director på Nord DDB, för att prata om hur man bäst skapar samarbetet och högsta effektivitet mellan extern byrå och en egen inhouseavdelning och Pino Roscigno, som nyligen prisades som Sveriges bästa marknadschef i kategorin sporthandel, kommer att dela med sig av Stadiums transformation.

Programmet för Inhouse-seminariedag i sin helhet 

Här är alla talare och panelister:

AI, machine learning och kreativa hjärnor

Johan Ydring

 

Nästa steg inom inhousing - så effektiviserar du dina medieköp

Max Hamberg

 

Panel: Vilka roller och resurser krävs för att bygga en agil och affärsmässig inhousebyrå med sikte effektivitet och kvalitet?

 Anders Björling, Anna Andersson & Frida Lundh

 

Mod, svett och kreativa matälskare - inhouse del i Hemköps varumärkesresa

Camilla Austad & Magnus Engström

 

Vinnarpanel 2018 - Vad gör de prisbelönta inhouseavdelningarna? Likheter, skillnader och framgångsfaktorer?

Kristian Lundman, Malin Pettersson & Stefan Elm

 

Hur kommer avmattningen av högkonjunkturen att påverka inhousebyråerna?

Håkan Bodman

 

Fire side chat: Nya tidens utmaning - Inhouse och en byrå

Kristina Stutterheim & Elias Betinakis

 

Stadium transformation inom Commercial & Brand

Pino Roscigno


Ämnen i artikeln:

Dagens MediaInhouseResumé

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.