Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag17.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

Här är juryn i Stockholm Media Awards

Publicerad: 18 Februari 2015, 08:19
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:12

Nu är juryn som ska utse Årets kampanj och Årets annonsör under Stockholm Media Awards klar.


Ämnen i artikeln:

Sveriges Mediebyråer

Vinnarna i tävlingen kommer att presenteras under Stockholm Media Week som går av stapeln på China Teatern i Stockholm den 20-21 maj.

Juryn består av:

  • Annica Axelsson, vd Strålfors Sverige, juryordförande
  • Anna Hjalmarsson, vd Zenith
  • Caroline Glansén, marknadschef If Sverige
  • Gina Azaric, marknadschef 3
  • Ragnar Tingström, rådgivare och delägare Scream
  • Robert Magnusson, CEO Maxus
  • Staffan Ekstam, marknadschef McDonald's Sverige
  • Stefan Svanfeldt, affärsområdeschef digitala medier TNS Sifo
  • Tobias Brandt, digital strategy director Grow

– Jag är mycket stolt över årets huvudjurygrupp. Att dessa tunga representanter, både från annonsörsidan och byråsidan, ska bedöma och utse vinnarna i två av Stockholm Media Awards främsta kategorier känns oerhört roligt. Jag hoppas också på många kreativa tävlingsbidrag och jag ser med spänning fram emot när nomineringarna offentliggörs senare i vår, säger Staffan Slörner, vd för Sveriges Mediebyråer, i ett pressmeddelande.

Totalt delas priser ut i fem kategorier, Årets kampanj, Årets annonsör, Årets mediebyrå, Årets branschpersonlighet och Årets säljorganisation.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Sveriges Mediebyråer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.