Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

Här är juryn i Stockholm Media Award

Stockholm Media Award hålls för det 15:e året i rad.

Foto: Pressbild

Nio personer utgör huvudjuryn i Stockholm Media Award. "Vi ser fram emot att utse årets nominerade", säger Anette Rosengren, juryordförande.


Publicerad 2019-02-14 08:06

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:

Huvudjuryn ska utse årets kampanj och årets annonsör. 

– I år är det min tredje och sista omgång som huvudjuryordförande. Inom kort är det dags för det första jurymötet. Vi ser fram emot att bedöma och utse årets nominerade och vinnare i både årets kampanj och årets annonsör, säger Anette Rosengren, i ett pressmeddelande.

Stockholm Media Award delas ut under Sveriges Mediebyråers årliga evenemang Stockholm Media Week. I år genomförs evenemanget för 15:e året i rad. Evenemanget hålls 8-9 maj på Chinateatern i Stockholm. 

Huvudsponsor för årets upplaga av Stockholm Media Week 2019 är Dagens Industri, Expressen, JCDecaux och Rix FM. 

Huvudjuryn:

Anette Rosengren, tidigare Fazer, juryordförande

Clara Grelsson, Mindshare

Ebba Horn, Kapero

Fredrik Eriksson, OMD

Joakim Liljedahl, Motorola

Johanna Andrén, IKEA

Johan van der Schoot, Garbergs Reklambyrå

Kristin Tejning, Bizkit Havas

Lisa Palm Danielsson, McDonald’s

John Söderberg

Reporter

john.soderberg@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.