Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Event/sponsring

Här är bilderna från Dagens Medias frukostseminarium

Publicerad: 20 Februari 2015, 12:10
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:12

På fredagen bjöd Dagens Media på ett frukostseminarium tillsammans med McDonald's och Mediekompaniet.


Ämnen i artikeln:

Dagens MediaMcDonalds

Under det fullsatta frukostseminariet avslöjade Kajsa Dahlberg, medie- och digitalchef på McDonald's Sverige, bland annat företagets strategi för att göra kommunikationen mer personlig.

Dessutom berättade chefsanalytikern Hélene Werner om resultaten i Mediekompaniets varumärkesundersökning MK Rapporten.

Syftet med seminariet var att inspirera och totalt deltog runt 450 personer.

Det stora intresset gjorde också att Dagens Media var tvungna att flytta frukosten från Dagens Medias lokaler till Rigoletto på Kungsgatan.

Seminariet arrangerades inom ramen för Dagens Medias produkt Branschanalys.

Se alla bilderna från morgonens event ovan.


Ämnen i artikeln:

Dagens MediaMcDonalds

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.